week 5 opweg naar fraser !

23 oktober 2015 - Rainbow Beach, Australië

Na Bents Basin, de camping met meer in het natuurreservaat, zijn we weer richting Liverpool gereden. Onderweg sliepen we op een gratis camping naast de baan. Dinsdag hadden we een afspraak met de electricien om de 2 deepcycled batterijen, een lichtje voor achteraan en de winch te installeren. Na dat gedaan te hebben was de dag al om en zijn we weer "in de buurt" op een gratis camping naast de autostrade gaan slapen. Woensdag hebben we s ochtends 111qnaar de garagist van vorige keer gebeld om onze bullbar vast te lassen, maar hij had niet direct tijd dus zal dat iets voor later worden. Daarna zijn we terug naar de electricien gereden om de twee extra koplampen vanvoor te laten plaatsen.
En dan was het zover, onze reis rond Australie kan beginnen
Onze eerste bestemming is Fraser island, ongeveer 10 uur rijden ten noorden van waar we zaten, in Queensland. Na twee dagen rijden kwamen we s avonds laat aan in Rainbow beach waar we op een camping hebben geslapen. De dag erna zijn we vroeg opgestaan, hebben we papierwerk in orde gemaakt om het eiland te mogen betreden en even later waren we onderweg naar inskip point en kan het avontuur op fraser island beginnen.